BIOGRAFIJE:
Udaraljkaški ansambl Muzičke akademije u Zagrebu biNg bang osnovan je 1999. godine pod umjetničkim vodstvom Igora Lešnika tijekom ljetnog festivala u Grožnjanu u organizaciji Hrvatske glazbene mladeži. biNg bang čine najbolji studenti udaraljki zagrebačke Muzičke akademije i laureati s različitih udaraljkaških natjecanja. Osim standardnog repertoara biNg bang često praizvodi djela hrvatskih skladatelja. U posljednjih deset godina ansambl je ugostio sljedeće umjetnike: Ney Rosauro, Jean Geoffroy, John Beck, Michael Udow, Payton MacDonald, Fernando Hashimoto, Angel Frette, Ludwig Albert… biNg bang je proglašen najboljim studentskim sastavom na svijetu na natjecanju Percussive Arts Society u Nashvilleu (SAD) 2004. Dakako, priznanja nisu izostala u matičnoj zemlji, pa je tako ansambl dobitnik nagrade Ivo Vuljević kao najbolji mladi ansambl u Hrvatskoj, te Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu. Veliki uspjeh za ansambl je poziv da bude službeni prateći ansambl na trećem natjecanju Universal Marimba u Belgiji. Posljednja gostovanja ansambla uključuju zemlje kao što su Argentina, Austija, Belgija, Kina, Francuska, Poljska, Slovenija, Španjolska, Švedska, Tajvan, Urugvaj i SAD. biNg bang je svirao i na važnim međunarodnim festivalima kao što su Perkumania u Parizu, Crossdrumming u Varšavi, Night of Percussion u Grazu, Percussion days u Valenciji, Patagonia Percussion festival u Argentini, TIPC u Taipeiju… Njihov nosač zvuka naslovljen biNg bang plays lešnik objavljen za američku tvrtku Equilibrium postigao je međunarodni uspjeh.
Dr. Fernando HASHIMOTO je profesor na Državnom sveučilištu Campinas/UNICAMP u São Paolu (Brazil) gdje se bavi istraživanjem brazilskog udaraljkaškog repertoara. Osnivač je UNICAMP udaraljakaškog ansambla GRUPU i timpanist Državnog simfonijskog orkestra Campinas. Kao solist svirao je uz mnoge orkestre iz različitih krajeva svijeta, održao je recitale i predavanja na nekolicini sveučilišta i istaknutih festivala u Brazilu, Argentini, SAD-u, Hrvatskoj, Puerto Ricu, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Španjolskoj, Čileu, Češkoj, Francuskoj, Irskoj…
Doktorsku titulu Hashimoto je stekao na Gradskom sveučilištu u New Yorku kao Fulbright/CAPES stipendist. Bio je predsjednik brazilskog ogranka PAS-a od 2000. do 2005. Ista udruga ga je nagradila 2002. i 2007. godine. Prepoznat kao međunarodni autoritet za brazilski udaraljkaški repertoar HASHIMOTO je praizveo više od četrdeset djela brazilskih skladatelja od kojih su brojna bila posvećena upravo njemu.
Fernando HASHIMOTO svira na udaraljkama Pro – Mark i Zildjian cymbals.
GRUPU je naziv ansambla Sveučilišta u São Paolu koji je od 1998. pod vodstvom udaraljkaša Fernanda HASHIMOTA u potrazi za idealima u svijetu suvremene udaraljkaške umjetnosti. GRUPU je iznimno aktivan ansambl u Brazilu, ostatku Južne Amerike, Sjedinjenim državama te Europi. U Hrvatskoj su se publici prvi puta predstavili 2004. na 1. IPEW-u. Godine 2006. nagrađeni su kulturnom nagradom Petrobras za nosač zvuka pod nazivom Configurations for Contemporary Percussion. Kroz posljednjih deset godina sve više raste broj djela napisanih posebno za njih. GRUPU surađuje s najintrigantnijim udaraljkašima kao što su Anders Ǻstrand (Švedska), Michael Udow, Stuart Marrs i Frank Kumor (SAD), Angel Frette (Argentina), Igor Lešnik (Hrvatska)…
Vid JAMNIK mladi je slovenski udaraljkaš kojeg je za jazz glazbu i vibrafon godine 2005. na Ljetnoj jazz školi u Grožnjanu zainteresirao Boško Petrović, jedan od najuglednijih hrvatskih jazz udaraljkaša. Prve glazbene korake načinio je uz profesora Davorina Jevšnikara u glazbenoj školi Ravne na Koroškem. Redovit rad, talent i ljubav prema udaraljkama dovele su ga 2007. do prve nagrade na međunarodnom natjecanju mladih glazbenika Euritmia (Udine, Italija). U posljednjih nekoliko godina Jamnik je svirao s više različitih big bandova, muzicirao uz umjetnike i ansamble poput BP trija, Georgiea Famea, Davida Gazarova, Howarda Curtisa, Duska Goykovicha i Roba Bargada… Nakon završenog osnovnog glazbenog obrazovanja u Sloveniji Vid Jamnik od 2007. studira udaraljke na Odsjeku za jazz na Glazbenom konzervatoriju u Klagenfurtu (Austrija).
Igor LEŠNIK jedan je od vodećih udaraljkaša svoje generacije čije skladbe čine dio koncertnog repertoara renomiranih solista i ansambala, te dio etapa na različitim udaraljkaškim natjecanjima diljem svijeta. Njegove mnogobrojne suradnje sa slavnim kolegama, bogata kolekcija snimljenih nosača zvuka i međunarodna aktivnost zaslužne su za ulazak hrvatske udaraljkaške glazbe na svjetsku scenu. Od 1984. godine vodio je udaraljkašku sekciju pri Simfonijskom orkestru HRT-a. Kao osnivač Odsjeka za udaraljke na Muzičkoj akademiji u Zagrebu redoviti je gost predavač na različitim sveučilištima diljem svijeta, a njegovi su članci o udaraljkaškoj glazbi objavljeni u nizu uglednih časopisa. Predsjednik je hrvatskog ogranka PAS-a, dobitnik nekolicine nagrada za umjetnička dostignuća u Hrvatskoj, a 2003. godine Francuska mu je dodijelila vitešku titulu za postignuća na području umjetnosti. Umjetnički je direktor udaraljkaškog ansambla Muzičke akademije u Zagrebu biNg bang i Međunarodnog udaraljkaškog tjedna IPEW u Bjelovaru.
Arhur LIPNER jedan je od vodećih vibrafonista i marimbista na području jazz glazbe danas. The Chronicle Herald (Kanada) objavio je da «Lipner pripada u rijetku kategoriju velikih svirača u koju spadaju Art Tatum i Oscar Peterson…čije improvizacije vrve od kaskada i fontana noti…». Svirao je u vodećim koncertnim dvoranama i na festivalima diljem SAD-a, Europe, dalekog Istoka i Srednje Amerike – u ukupno trideset zemalja. Arthurovi nedavni projekti uključuju njegovu desetu turneju po Brazilu, šesti solo-album Brasilian Vibes, studijska snimanja s tuvanskim pjevačima Alash, sviranje s tri benda za vrijeme karnevala u Riu de Janeiru, koncert na Norveškom zimskom snježnom glazbenom festivalu i s National Dance Company of Ghana u Medie, Ghana. Arthur je svoj koncert za solo vibrafoniste i marimbiste Mallet Fantasia premijerno izveo 2005. s nacionalnim simfonijskim orkestrom u Riu de Janeiru. Arthurove izvedbe su snimljene na 30 albuma, a odradio je i stotine izvedbi u New Yorku i Nashvilleu. Održao je više od 300 radionica na šest kontinenata u mnogim prestižnim glazbenim školama, uključujući i njujorški Julliard i Konzervatorij Sweelinck u Amsterdamu. Arthurove dvije revolucionarne metodičke knjige The Vibes Real Book (1996.) i Jazz Mallets: In Session (2000.), uključujući i tek objavljenu Milt Jackson: Transcribed Solos Of the Master (2008.), koju je uredio, objavila je njegova tvrtka MalletWorks Music. Arthur je bio u ravnateljskom vijeću PAS-a (1998.-2006.), a također je i jedan od urednika u časopisu Percussive Notes. Arthur Lipner vjeruje u korištenje svojih instrumenata i glazbe u svrhu komunikacije, u nadi da će doprinijeti općenito boljem razumijevanju i umjetničkom izričaju svih vrsta ljudi. Upravo je to cilj njegovog životnog djela dok nastavlja treće desetljeće svog izvođenja i podučavanja diljem svijeta.